Makluman Tarikh Mahkamah & Isu Semasa

Friday, November 7, 2008

Keputusan Penetapan Sebutan Kes K1




Penetapan Tarikh Sebutan Kes bagi Pembeli Desa Kerayong Indah Kumpulan 1 yang dijadualkan pada hari Rabu 5 Nov 2008 lalu di Mahkamah Tinggi Sivil (2), Mahkamah Tinggi Shah Alam, Shah Alam Selangor Darul Ehsan telah ditunda ke satu tarikh yang akan diberitahu kemudian. Ini adalah kerana kes tuntutan tersebut tiada di dalam senarai untuk pendengaran di kamar hakim yang bertugas.

Kita sebenarnya amat kecewa dengan insiden kedua ini selepas berlaku insiden pertama bilamana
Penetapan Tarikh Sebutan Kes bagi Kumpulan 2 dan 3 yang dijadualkan pada 5 Ogos 2008 yang lalu telah ditunda kepada Isnin 10 November 2008 disebabkan YA Hakim yang mengendalikan kes tersebut "bercuti".

Kita juga telah dimaklumkan bahawa YA Hakim Dato' Mariana Binti Hj. Yahya yang mengendalikan kes di Mahkamah Tinggi Sivil (1) telah bertukar Kuantan Pahang. Oleh yang demikian kesemua Pembeli yang terlibat di dalam tuntutan saman ini akan dikendalikan oleh YA Hakim Dato' Alizatul Khair Bte Osman Khairuddin di Mahkamah Tinggi Sivil (2).


1 comment:

financialserviceoffer said...

Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via financialserviceoffer876@gmail.com whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thank