Makluman Tarikh Mahkamah & Isu Semasa

Wednesday, September 5, 2007

Dapatkan Maklumat Kes Tuntutan DKI


Pembeli rumah Desa Kerayong Indah yang yang telahpun memfailkan Tuntutan Gantirugi dan kembalikan Wang Pembeli Desa Kerayong Indah yang ingin mendapatkan maklumat terkini berkenaan dengan perkembangan kes tuntutan diminta agar menghubungi kami untuk mendapatkan penjelasan tersebut.

Kepada Pembeli yang bercadang untuk menyertai tuntutan ini juga diminta menghubungi kami untuk mengetahui atau mendapatkan maklumat dengan lebih lanjut bagaimana untuk membuat tuntutan ini. Kita akan berusaha untuk memberikan penerangan dengan sebaik yang mungkin berlandaskan kepada apa yang telah dipersetujui sebelum ini.

InsyaAllah segala pro dan kontra terhadap tindakan undang-undang ini telahpun kita bincangkan dan diperhalusi bersama-sama dengan pihak Peguam sejak dari mula kita melancarkan prosiding ini bagi memastikan HAK setiap Pembeli yang teranaiya akan terbela.


Pihak Peguam pada dasarnya tidak dapat memberikan maklumat sepenuhnya sepertimana yang para pembeli harapkan memandangkan jumlah Pembeli yang memfailkan tuntutan ini adalah ramai (melebihi 200 orang). Oleh itu adalah sukar untuk Pihak Peguam menjawab kesemua panggilan telefon ataupun mengadakan temujanji dengan para Pembeli.

Segala maklumat tersebut sentiasa disalurkan oleh Pihak Peguam kepada kami yang telah diamanahkan sebagai "koordinator" untuk disampaikan kepada para pembeli samada melalui panggilan telefon, appointment mahupun daripada blog ini sendiri.

Wassalam.
Blogger


No comments: