Makluman Tarikh Mahkamah & Isu Semasa

Thursday, April 26, 2007

Hari ini Dalam Sejarah

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, dengan izin Allah s.w.t. hari ini 24hb. April 2007 (Selasa) bersamaan dengan 6 Rabiulakhir 1428H, kita telah selesai memfailkan tuntutan saman terhadap Kerajaan Negeri Selangor, Pejabat Tanah Kuala Selangor dan Bumi Circle Sdn. Bhd jam 11:00 pagi di Mahkamah Shah Alam, Persiaran Pegawai, Seksyen 5, Shah Alam Selangor Darul Ehsan.
Peguam yang hadir ialah Peguam Wan Shahrizal, Peguam Devano dan Peguam Maslina.
Ramai juga pihak media yang hadir pada majlis press conferrence tersebut antaranya Berita Harian, NST, Malay Mail, RTM, TV3 dan beberapa media lain (tiada tag nama, mungkin media lain...) untuk membuat liputan terhadap kes tuntutan kita ini.
Peguam Wan Shahrizal menjawab soalan-soalan yang dikemukakan oleh wartawan. Disamping itu beberapa Pembeli kita juga telah ditemuramah oleh wartawan untuk mendapatkan gambaran yang jelas terhadap kes yang telah kita failkan ini.


Terima kasih kepada semua Pembeli yang hadir
untuk memberikan sokongan tersebut iaitu Sdr. Kamarol, Sdri. Kamariah, Sdr. Tengku Faiz (awal lagi dah sampai ke mahkamah), Sdr. Mohamad Rizal Misman, Sdr. Mohd Amin Ali dan Sdr. Zamri. Pun begitu, memandangkan Selasa adalah hari bekerja, maka ramai lagi Pembeli yang tak dapat hadir walaupun mereka ingin turut serta memberikan sokongan.

Mungkin juga kerana pemberitahuan tentang tarikh memfailkan kes ini yang agak lewat, maka Pembeli lain tidak dapat hadir sama.
Semoga Allah mempermudahkan urusan kita untuk mendapatkan kembali wang kita.

Sila klik di sini untuk gambar sekitar sessi press conferrence tersebut.

Slot tersebut telah disiarkan di dalam TV1 Warta Jam 3 dan TV2 News at 10 serta NTV7 jam 5 ptg pada hari yang sama iaitu 24hb.April 2007.

Terkini
: Keesokkan harinya 25hb. April 2007 ianya telah di siarkan juga di dalam akhbar arus perdana seperti The Malay Mail serta akhbar The Star dan New Strait Times dan Shin Chew Daily


Wassalam.

No comments: