Makluman Tarikh Mahkamah & Isu Semasa

Wednesday, March 12, 2008

Terkini : Pembeli Kumpulan 5





Blogger telah menerima senarai terkini Pembeli-Pembeli daripada Kumpulan 5 berjumlah seramai 49 orang yang dijangkakan akan difailkan Tuntutan Gantirugi dan Kembalikan Wang Pembeli Desa Kerayong Indah oleh Peguam di Mahkamah Tinggi Shah Alam, Shah Alam Selangor dalam masa terdekat ini.

Pihak Peguam tidak dapat memfailkan tuntutan Pembeli Kumpulan 5 sebelum ini kerana adanya permintaan dan rayuan daripada pembeli-pembeli agar mereka dimasukkan ke dalam Kumpulan 5 tersebut.

Oleh yang demikian jumlah terkini pembeli yang telah dan akan memfailkan tuntutan adalah seramai 259 orang. Kita menjangkakan jumlah tersebut akan bertambah dari sehari ke sehari memandangkan terdapat ramai lagi pembeli yang telah tampil menyerahkan dokumen-dokumen tuntutan kepada pihak Peguam.

Bagi mereka-mereka yang telah membuat keputusan untuk memfailkan tuntutan seterusnya mendapatkan semula wang gantirugi tersebut, adalah sangat-sangat dialu-alukan bagi mengelakkan keterlewatan menyertai kumpulan yang telah memfailkan tuntutan gantirugi ini. Sila hubungi kami untuk informasi berkenaan dengan prosedur membuat tuntutan. InsyaAllah, kita sedia membantu sedaya yang mungkin.

Wassalam
Blogger.

No comments: