Makluman Tarikh Mahkamah & Isu Semasa

Saturday, September 29, 2007

Ya Allah, Berikan Kekuatan Kepada Kami




Barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Dia akan mengadakan baginya jalan keluar. Dan memberi rezeki kepadanya tanpa di sangka-sangka. Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan yang dikehendakiNya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.


Marilah kita bersama-sama menadah tangan ke hadrat Ilahi memohon agar diberikan kekuatan untuk terus mengharungi liku-liku perjalanan untuk menuntut kembali HAK kita. Kita tidak mahu dan tidak akan membiarkan usaha bersama yang telah kita gerakkan semenjak Disember 2006 ini boleh diganggu-gugatkan oleh mereka-mereka yang mempunyai kepentingan tersendiri.

Kita akan cuba dengan sedaya yang ada mengharunginya tanpa mengenal erti jerit dan perit mengadu domba kepada sebuah pengharapan agar perjalanan kita untuk mengembalikan semula HAK ini, akan berjalan dengan lancar walaupun terkadang kita seringkali dihimpit dengan pelbagai kemelut yang terkadang hampir melemaskan kita sendiri.

Semoga Allah memberikan kekuatan kepada kita semua untuk terus berjuang mempertahankan apa yang telah kita usahakan selama ini. Teruskanlah perjuangan ....teruskanlah perjuangan...teruskanlah perjuangan....


Wassalam
Blogger

No comments: