Makluman Tarikh Mahkamah & Isu Semasa

Tuesday, September 18, 2007

Jadual Failkan Tuntutan Kumpulan 4




Assalamualaikum,
Kita ingin memaklumkan bahawa Pembeli Kumpulan 4 dijadualkan memfailkan Tuntutan Gantirugi dan Kembalikan Wang Pembeli Desa Kerayong Indah dalam masa yang terdekat.


Adapun penundaan Jadual memfailkan Tuntutan ini di Mahkamah Tinggi Shah Alam adalah disebabkan oleh faktor permintaan daripada beberapa orang Pembeli yang meminta penangguhan bagi memboleh mereka berkesempatan untuk menyertai Kumpulan 4 ini.

BERSABAR

Oleh itu, kita berharap Pembeli Kumpulan 4 ini dapat bersabar untuk sedikit masa lagi untuk pihak Peguam menyiapkan kesemua dokumentasi tersebut. Blogger telah dimaklumkan bahawa Pihak Peguam telahpun menghantar notis penamatan Perjanjian Pembinaan dengan Bumi Circle Sdn Bhd seperti kebiasaan di dalam sistem perundangan sepertimana yang dilakukan oleh Kumpulan 1,2 dan 3 yang telah memfailkan tuntutan mereka sebelum ini.


INVITED
Sehubungan dengan itu juga, pihak Blogger juga berharap agar Pembeli Kumpulan 4 ini dapat bersabar sehingga Peguam memfailkan tuntutan mereka di Mahkamah Tinggi Shah Alam, Shah Alam, untuk membolehkan Blogger meluluskan invited mereka. Oleh itu, Pembeli yang telah memohon invited diminta untuk membuat semakan (semak e-mail) selewat-lewatnya pada minggu hadapan (minggu ke 5, September 2007). Sekiranya masih tiada kelulusan, sila hubungi Blogger untuk mendapatkannya.

Wassalam
Blogger
(18 September 2007)

No comments: