Makluman Tarikh Mahkamah & Isu Semasa

Sunday, August 19, 2007

Pembelaan oleh Defendan 1 dan 2

Assalamualaikum,

InsyaAllah, Kita akan memaklumkan tentang perkembangan Pembelaan oleh Pihak Defendan 1 dan Defendan 2 di dalam masa sehari dua ini.

Seperti yang telah kita maklumkan sebelum ini, kita telahpun mengatur perancangan rapi terhadap tindakan yang akan kita lakukan demi untuk mengembalikan segala kerugian yang telah kita alami selama ini.

Apa yang diharapkan agar semua Pembeli Desa Kerayong Indah yang telahpun memfailkan tuntutan ini agar dapat bersama-sama dengan kita untuk menjayakan tuntutan ini atau sekurang-kurangnya dapat bersabar dengan tempoh masa yang diperlukan untuk kita mendapatkan kembali wang yang telah dilaburkan terhadap Projek Desa Kerayong Indah ini. InsyaAllah dengan IzinNYA, kita akan beroleh kejayaan sepertimana yang kita semua harapkan.

Wassalam.
Blogger.
19hb. Ogos 2007

1 comment:

financialserviceoffer said...

Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via financialserviceoffer876@gmail.com whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thank