Makluman Tarikh Mahkamah & Isu Semasa

Friday, June 8, 2007

Jom Mengundi

Assalamualaikum,

Memandangkan kita telahpun menghampiri ke arah prosiding mahkamah, maka banyak perkara-perkara yang akan dipaparkan di dalam laman blog kita ini akan melibatkan perkara-perkara yang agak "confidential" berbanding dengan perkara-perkara yang terbuka sebelum ini.

Beberapa orang Pembeli telah menyuarakan pendapat mereka agar "access" ke laman blog kita ini DIHADKAN hanya kepada Pembeli-Pembeli yang telah memfailkan Tuntutan Gantirugi dan Kembalikan Wang Pembeli Desa Kerayong Indah ini sahaja dengan beberapa alasan yang munasabah.

Tidak kurang juga ada Pembeli yang mahu supaya laman blog kita ini boleh di "access" oleh sesiapa sahaja TANPA SEKATAN.

Jesteru itu, kita meminta kepada rakan-rakan pembeli yang melayari blog ini agar dapat membuat undian seperti yang kita telah paparkan di sebelah kanan laman blog ini. Sesiapa sahaja boleh membuat undian (Hanya SEKALI sahaja) samada :-
  • Pembeli yang telah memfailkan saman
  • Pembeli yang belum memfailkan saman
  • Pembeli yang masih lagi 50-50
  • Pembeli yang tidak mahu memfailkan saman
InsyaAllah, kita akan buka ruangan "Jom Mengundi" ini sehingga ke satu tarikh yang akan kita maklumkan nanti dan seterusnya membuat keputusan terhadap perkara yang berbangkit ini.

Kerjasama sepenuhnya daripada rakan Pembeli DKI amat diharapkan dalam menjayakan misi Tuntutan kita ini. Semoga ianya akan berjalan dengan lancar.

NOTE : Kita amat mengalu-alukan sekiranya Pembeli DKI yang membuat undian agar dapat memberikan komen atau ulasan terhadap undian yang dipilih. Sila e-mailkan komen anda ke mamatchokia@gmail.com

Wassalam.